from: Abn Amro Bank <mail3@ nogasmtp.com>
Geachte klant,
De ABN-AMRO spendeert veel aandacht en zorg aan de beveiliging en integriteit van al onze bankrekeningen. Graag vragen wij u dan ook aandacht voor het volgende. Afgelopen jaar is de ABN AMRO, samen met veel andere nederlandse banken, doelwit geworden van grootschalig internetfraude. Daarom zijn wij afgelopen maanden een grootschalig project gestart om dit te bestrijden. Alle online bankrekeningen dienen te worden gekoppeld aan een nieuw ontwikkeld beveiligingssysteem, waarmee verdachte bewegingen en ontwikkelingen op uw online bankrekening sneller worden getraceerd en opgelost.
Er is geconstateerd dat uw online ABN-AMRO rekening nog niet voorzien is van het nieuwe beveiligingssysteem.Wij vragen u dan ook 5-10 minuten van uw tijd om deze update compleet te maken, om zo de beveiliging te voltooien.
Gebruikt u onderstaande link: www.abnamro.nl/upgraden <link-naar-phishing-website>
Na de update zal er door een van onze medewerkers nog contact met u worden opgenomen om het gehele proces te voltooien. Wanneer het gehele proces gereed is zal u weer als vanouds gebruik kunnen maken van het online bankieren via ABN-AMRO. Wij willen u alvast bedanken voor uw medewerking.
Hoogachtend,
Klantenservice
ABN-AMRO ONLINE Copyright 2012, ABN AMRO NETHERLANDS. All rights reserved