from: ABN AMRO <noreply@ abnamro.nl>
Geachte klant,
Uw Online Bankieren wordt geblokkeerd:
De ABN-AMRO spendeert veel aandacht en zorg aan de beveiliging en integriteit van al onze bankrekeningen. Graag vragen wij u dan ook aandacht voor het volgende
Afgelopen jaar is de ABN-AMRO, samen met veel andere nederlandse banken, doelwit geworden van grootschalig internetfraude. Daarom zijn wij afgelopen maanden een grootschalig project gestart om dit te bestrijden. Alle online bankrekeningen dienen te worden gekoppeld aan nieuw ontwikkeld beveiligingssysteem, waarmee verdachte bewegingen en ontwikkelingen op uw online bankrekening sneller worden getraceerd en opgelost.
Er is geconstateerd dat uw online ABN- AMRO rekening nog niet voorzien is van het nieuwe beveiligingssysteem. Wij vragen u dan ook 5-10 minuten van uw tijd om deze update compleet te maken, om zo de beveiliging te voltooien.
Gebruikt u onderstaande link: klik hier <link-naar-phishing-website>
Wij willen u alvast bedanken voor uw medewerking.
Hoogachtend,
ABN-AMRO ONLINE
Copyright 2012, ABN AMRO NETHERLANDS. All rights reserved.