Uw nieuwe Rabo WereldPas staat klaar voor verzending
Wat betekent dit voor u?
 

Geachte relatie,
 
Uit ons klantensysteem is naar voren gekomen dat u tot op heden nog gebruik maakt van de verouderde Rabo WereldPas. Dit betekent dat u met ingang van 30 maart 2021 niet meer kunt inloggen in uw Rabo Online Bankieren, betalen met uw betaalpas of geld kunt opnemen van uw betaalrekening(en) bij de Rabobank.
 
Wij verzoeken u om kosteloos een nieuwe betaalpas aan te vragen, zodat u veilig gebruik kunt blijven maken van uw betaaldiensten bij de Rabobank. Dit kunt u doen via rabobank.nl/betaalproducten. Uw nieuwe betaalpas wordt binnen enkele dagen naar u toegestuurd.
 
Heeft u nog vragen?
Neem gerust contact met ons op. Wij helpen u graag!
 
Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.
 
Met vriendelijke groet,
Rabobank