Afzender Rabobank -  klantinfo @ mail.emailingalerts.nl

Geachte relatie,

Na meerdere meldingen in uw bankmail te hebben ontvangen willen wij u erop attenderen dat u een verouderde bankpas gebruikt. Als gewaardeerde klant van de Rabobank stellen wij u graag op de hoogte wat betreft de nieuwste ontwikkelen omtrent het gebruik van uw bankpas.

In samenwerking met de Nationale Vereniging van Banken en de consumenten biedt de Rabobank haar klanten een zo veilig mogelijke virtuele omgeving aan om bankzaken te doen met maximaal gebruiksgemak. Om onze dienstverlening optimaal te kunnen verbeteren introduceren wij als bank elk jaar een nieuwe bankpas en het is verplicht om hiervan gebruik te gaan maken. De nieuwe bankpas is de opvolger van uw huidige bankpas en voldoet aan onze nieuwste veiligheidsvoorschriften die zijn opgesteld voor 2017.

De nieuwe bankpas is uitgerust met de nieuwste technologie om uw transacties van optimale beveiliging te voorzien. Tevens kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk betalen en geld opnemen zoals u gewend bent en contactloos betalen in meer dan 12.000 winkels in heel Europa. Ook bent u beter beschermd tegen skimming en bankpas-fraude bij geldautomaten.

Uit onze administratie is gebleken dat u nog geen gebruik maakt van onze nieuwe bankpas. De uitgifte van de bankpas gebeurt in fases. Naar aanleiding van dit bericht kunt u via internetbankieren zelf uw nieuwe bankpas aanvragen. De uitgifte van de nieuwe bankpas is kosteloos tot 30 maart 2017. Na de genoemde datum brengen wij €9,75,- kosten in rekening per bankpas. Houd voor het aanvragen van uw nieuwe bankpas uw Rabo Scanner bij de hand om uw aanvraag te ondertekenen. Klik hier om kosteloos uw nieuwe bankpas aan te vragen en volg de benodigde stappen om uw aanvraag te voltooien. U ontvangt uw nieuwe bankpas binnen 5 werkdagen per post toegezonden.

Belangrijk om te weten: Maakt u gebruik van Rabo Mobiel Bankieren? wordt uw nieuwe toegangscode: 12305 na het ondertekenen van de aanvraag van uw nieuwe bankpas.

Mocht u problemen ondervinden bij het aanvragen van uw nieuwe bankpas? hoeft u hiervoor geen contact met ons op te nemen. Om u goed van dienst te zijn en om ons werk als bank zo efficiënt en effectief mogelijk uit te voeren, nemen wij telefonisch contact met u op en helpen wij u graag met de aanvraag van uw nieuwe bankpas.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

 Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.

 Met vriendelijke groet,  Rabobank


 Afdeling Internetbankieren  Service & VeiligheidDit bericht is afkomstig van Rabobank N.V., statutair gevestigd te Utrecht, Handelsregister nr. 30046259 Deze e-mail is automatisch verstuurd. Antwoorden op deze e-mail worden niet gelezen.