Uw huidige betaalpas komt te vervallen
Beste meneer/mevrouw,
Na ons onderzoek is gebleken dat de contactgegevens gekoppeld aan uw emailadres nog geen gebruik maken van de nieuwe en beter beveiligde betaalpas die momenteel door de Rabobank aan haar klanten wordt verstrekt. Graag willen wij u als klant erop wijzen dat het belangrijk is om altijd up-to-date te zijn wat betreft uw actuele bankzaken. Wij verzoeken u dan ook vriendelijk om zo spoedig mogelijk over te stappen naar het gebruiksgemak van onze nieuwe betaalpas.
Beste meneer/mevrouw,
Na ons onderzoek is gebleken dat de contactgegevens gekoppeld aan uw emailadres nog geen gebruik maken van de nieuwe en beter beveiligde betaalpas die momenteel door de Rabobank aan haar klanten wordt verstrekt. Graag willen wij u als klant erop wijzen dat het belangrijk is om altijd up-to-date te zijn wat betreft uw actuele bankzaken. Wij verzoeken u dan ook vriendelijk om zo spoedig mogelijk over te stappen naar het gebruiksgemak van onze nieuwe betaalpas.
Ga naar come.to/bankzaken, (u kunt het uiteraard ook kopiëren en plakken) in uw browser en klikt op ''enter'' voor het vervangen van uw oude betaalpas.
Melding: Houdt uw Rabo scanner bij de hand!
Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.
Met vriendelijke groet,
Rabobank
Let op: de Rabobank vraagt u nooit naar pincodes en codes via de telefoon.
Disclaimer Privacy
======================================================
Rabobank disclaimer: rabobank.nl/disclaimer
Disclaimer Privacy
======================================================
Rabobank disclaimer: rabobank.nl/disclaimer
WAT MOET U DOEN?
• De valse e-mail als bijlage doorsturen naar• De e-mail daarna uit de mailbox én uit de verwijderde items weggooien.